Thursday 8 December 2011

::~doa buat si dia~::

 بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم

ya Allah..jika aku jatuh cinta ya Allah..
cintakanlah aku pada sesorang yang
melabuhkan rasa cintanya padamu..
agar bertambah kekuatanku untuk mencintaimu...

ya Muhaimin..jika aku jatuh hati ..izinkanlah aku
menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut
padamu..agar tidak terjatuh aku ke dalam ke dalam
kehinaan cinta maksiat..ya allah..

ya Rabbi..jika aku jatuh hati ..jagalah hatiku padanya
agar tidak berpaling daripada hatimu ya Aziz..

ya Rabbal 'Izzah..jika aku rindu..rindukanlah aku kepada
seseorang yang merindui zat dah keindahanmu..ya Ghaffur..

ya Allah..jika kau halalkan aku merindui kekasihmu..
jaganlah biarkan aku melampaui batas sehingga
melupakan batas sehingga melupakan dirimu
dan kekalkan hatiku merinduimu..Amin~::

No comments:

Post a Comment